Inhuurdesk DAS Twente

Met deze digitale Inhuurdesk bieden wij zelfstandige professionals en leveranciers de mogelijkheid mee te dingen naar tijdelijke inhuuropdrachten van Noaberkracht, Gemeente Dinkelland, Gemeente Tubbergen, Gemeente Oldenzaal, Gemeente Twenterand, Gemeente Hengelo, Gemeente Haaksbergen, Omgevingsdienst Twente, Gemeente Rijssen-Holten, Gemeente Borne, Gemeente Hellendoorn en Samen Twente. De Inhuurdesk is ingericht als een Dynamisch Aankoop Systeem (DAS). Hiermee voldoet de inhuur van alle gemeentelijke organisaties die aangesloten zijn bij DASTwente aan de Europese Aanbestedingscriteria en krijgen alle marktpartijen gelijke kansen om goede kandidaten bij gemeentelijke organisaties die aangesloten zijn bij DASTwente in te zetten.

Zelfstandige professionals en leveranciers kunnen zich eenvoudig inschrijven en reageren op aanvragen. Een eventuele bestaande registratie op de Inhuurdesk betekent niet dat u automatisch toegelaten wordt in het DAS. U dient zich hiervoor apart aan te melden door in de Inhuurdesk te klikken op Dynamische Aankoop Systemen. Schrijf u nu alvast in, zodat u direct kunt reageren op aanvragen. Na de Instellingsfase is het nog steeds mogelijk om aan te melden voor het DAS, echter de inhuur aanvragen worden na deze termijn uitsluitend nog uitgevraagd via het DAS. Verdere informatie en details kunt u lezen in het selectieleidraad document dat u hier kunt vinden. Voor het aanmelden bij het DAS zijn er specifieke documenten verplicht: Akkoord algemene Inhuurvoorwaarden en UEA Formulier.

De voordelen van de inhuurdesk zijn:

  • U ontvangt alle aanvragen van gemeentelijke organisaties die aangesloten zijn bij DASTwente;
  • U ontvangt tevens relevante aanvragen van andere inleners met een inhuurdeskOnline indienen van aanbiedingen; 
  • Een transparant selectieproces;
  • Direct zakendoen met gemeentelijke organisaties die aangesloten zijn bij DASTwente;
  • Een transparant selectieproces;
  • U bent vindbaar voor de opdrachtgever;
  • Aanvragen zijn duidelijk opgesteld;
  • Altijd deskundig antwoord op uw vragen door de inhuurdesk;
  • Binnen enkele dagen terugkoppeling op uw aanbieding;
  • Contractafhandeling, urenregistratie en facturatie volledig online

Betaalkalender 2024

Voor meer informatie en de werking van deze inhuurdesk verwijzen wij u graag naar de rubriek veelgestelde vragen.

Meer informatie over het invullen van UEA kunt u hier terugvinden

Inloggen